1( اسناد و قوانین باالدستی آموزش و پرورش )سياستهاي کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش/سند تحول بنيادین آموزش و پرورش جمهوري اسالمی- مصوب شوراي عالی انقالب فرهنگی/آیيننامه اجرایی مدارس، مصوب سال 1400 شوراي عالی آموزش و پرورش( 2( روشها و فنون تدریس )با تاکيد بر محور هاي: مبانی نظري تدریس و یادگيري ؛ مدیریت و طراحی فعاليت هاي آموزشی؛ اصول و شيوه هاي مدیریت کالس درس؛ مهارت هاي خلق موقعيت و فرصت هاي یادگيري؛ آشنایی با روش هاي تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویکرد تحولی ؛راهبردهاي یاددهی و یادگيري؛ مهارت هاي اساسی مورد نياز معلم پيش از تدریس، حين تدریس ؛ پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهاي تدریس (
3 - براي داوطلبين آموزگار استثنایی با تاکيد بر محور )تعاریف و طبقه بندي دانش آموزان استثنایی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان کم توان ذهنی؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نابينا ) با آسيب هاي بينایی و شنوایی ( ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختالل یادگيري ویژه؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختالل هاي هيجان رفتاري و اختالالت ارتباطی ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با مشکالت جسمی – حرکتی و چند معلوليتی ؛ شناخت و آموزش کودکان و دانش آموزان با اختالل طيف اتيسم ؛ توان بخشی و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی ؛ خانواده و مداخله بهنگام در کودکان و دانش آموزان استثنایی( 4( سنجش و اندازه گیري پیشرفت تحصیلی )با تاکيد بر محور تعریف مفاهيم و اصطالحات مرتبط، سنجش مشاهده اي ؛ سنجش عملکردي، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاري، سنجش تکوینی؛ پوشه کار ( /کتاب راهنماي معلم در ارزشيابی توصيفی کد 53/5 سازمان پژوهش و برنامه ریزي آموزشی(
تنظیمات سایت > تنظیمات اصلی > آدرس محل فعالیت
۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم
کانال تلگرامی و ایتای آزمونی ها جهت پاسخ دهی
آیدی@hj2799
بستن دیگر باز نشو! |